Perque pogueu gaudir d'une festes ben maques i ben sostenibles:
Aquí teniu el meu Consell de Nadal.
I si voleu donar un ullada a tot el text. aquí us deixo l'enllaç, per i us ve de gust relegir-lo durant les vacances:
Aquest ha de ser un espai on poguem intercanviar coneixement al voltant de les TIC. Hi penjarem aquells enllaços i informació que puguin ser d'utilitat per assolir els objectius del curs. Espero que gaudim de l'aprenentatge tots plegats!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.